Ryck upp dig!

Så, den här dagen har försvunnit alldeles för fort egentligen, och jag vet inte ens vart den tagit vägen. Nån som vet?

Idag är det endast 10 dagar kvar tills projektet till webbutveckling ska vara färdigt, och med det det till flash med eftersom jag har bestämt mig för att sätta ihop dom till en enda cool idé. Mhm. Men problemet är att komma igång med allting, för för mig är det liksom inspiration som måste dyka upp och inte bara göra något för att jag måste. Men jag antar att det måste ändras med liksom! Sooooo..

Inte på världens bästa humör numer direkt. Allt känns bara så himla 'blahaaa' faktiskt.
Tycker det är värsta synd att ingen, eller speciellt många tackar ja till vår halloweenfest :( och även om ni tänker göra de, vänta inte till sista minuten för vi måste ju liksom få veta i förväg hur många som ska komma.

Ikväll är det dock premiär på 6an. Spartacus blood and sand. Verkar typ döbra!
Men on with the day!

Oh, fick mina swarovski pärlor idag med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback