So many days go by that I feel lost.

Sitter i soffan denna lördagkväll och är på halvkasst humör. Varför?
Jo för att vår granne för tredje helgen i rad öser en jävla massa musik och har gjort precis som tidigare helger både fredag och nu lördag. Mmm... Vi är här hemma dock inkompetenta och har inte ringt eller något, neeej. Vi är lite godtrogna  och hoppas att saker och ting löser sej utan att man direkt behöver göra något. Eller så har man bara tanken "han kan ju omöjligt hålla på så vaaarje helg" men tydligen så kan han det faktiskt, otippat!

Får absolut ingenting gjort i den här omgivningen känner jag. Ny deadline på måndag igen och jag kan inte ens kalla mig själv halvfärdig. Dock känner jag mig mer säker i denna uppgift än den förra. Men det är ju därför man går i skolan antar jag med, för att lära sig? Inte fan gör man väl det när man redan kan allt, eller?

Aja.. What to say?

Käkade mumsig Poker från Miami och såg på film med Pierre igårkväll. Det tycktes väl inte att jag skulle plugga på en fredag. Samtidigt som jag inte riktigt kände för det själv, så är man väl illa tvungen ibland dock. Idag var det meningen att jag skulle det med, men kom av mig av flera olika anledningar.

Imorron ska det målas i både vardagsrum och hall (hoppas jag) dessutom, naaaajs! Sista färgen köptes idag. Det är så det ska vara. Sen kommer det läggas ut poster om.. ja, OM **** ;) håll ögonen öppna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback