Someday I'll hope again.

Mmm, idag har jag jobbat som en galning och trots det känns det inte som att jag åstadkommit ens lite. Dock har jag väl fått menyn bättre än den var innan, tur det! Är ju givetvis inte färdig ännu, långt ifrån. Blir att slita hela helgen, och sen nästa vecka ska jag få ihop en opponentrapport, 2 projektrapporter och ett flashprojekt. Stressad? Vet inte ens vad det är!

Men tyvärr så blir ju bloggen lidande, och ganska enkelriktad dessvärre. Det mesta handlar om skolan. Kul för mig, men kanske inte för er? I dunno..

Förutom det så vet jag inte om man ska hänga ut sina känslor i en blogg (som dock inte så många läser egentligen) såhär.. Men då resulterar det i bloggtorka istället. Mmm.

På måndag är det pengar igen i alla fall, tur är väl det att vi dessutom överlever en månad till. Haah, nae, ska inte klaga. Jag menar, vi ska skatta oss lyckliga med det vi får in i månaden. Sålänge man inte behöver låna ett öre för att klara av vardagen lever man i lyx anser jag.


Lite av mitt projekt som jag för nuvarande håller på med


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback