Beslutsångest, kanske, ja, nej?

Goddag ni läsare som faktiskt hoppar in hit! ^^
Idag är det redan onsdag den 8e September. Har skrivit massa mail till CSN idag eftersom det blivit lite halvt missförstånd och sådär, så i vilket fall som helst. Inga pengar ännu! :( Men, nu när allting SKA vara ordnat så hoppas jag att det kommer in på i alla fall fredag :/ Det vore ju skönt då eftersom man firar 3 år med Pierre då. Gifties!

Mår inte jätte bra idag heller. Förkyld igen, men dock inte lika illa som jag brukar må när jag blir förkyld. Vi ska måla taket i vardagsrummet på söndag i alla fall :) Efter det kan man börja med väggarna! När det är färdigt så är det bara sovrummet och hallen kvar. Och jag vet fortfarande inte vad man ska ha i hallen. Jag trodde på en randig tapet, men nu vet jag inte. GAAH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback