Catch me if you.. want to?

Gokväll era soffliggare!
Haha, eller det kanske bara är jag? ^^

Mycket som man har gjort idag egentligen och inget skolarbete är inblandat i allt detta! :O Lite dålig känner man sig juh när det blir. Men jag tar nog igen det imorgon för då ska Pierre iväg på bortamatch i Södertälje? Så.. Jippi! Nu sitter jag mest bara och väntar på att han ska komma hemåt någon gång så vi kunde göra nått liksom.. Men börjar bli lite segt, och jag är massa trött så jag funderar på att bara gå och lägga mig istället.

Sen så har jag funderat på en sak.
När man säger "ooh, vi firar 3 år idag" och folk säger "grattis" vad menas egentligen med de om man tänker efter? "Ooh, grattis ni klarade 3 år, det trodde jag aldrig" ? Hmm.. Känns inte det lite bakvänt på något sätt?

Det är lika dant som när någon man känner ska på begravning. "Aa, men ha så...kul??? O_o" 'kul' funkar ju inte, trevligt? Nae.. Lycka till? Mjae.. Det känns ju inte som det hör till där heller. Vad tusan säger man? Aaa jo, det finns ju den här standarden liksom som "jag beklagar sorgen" men det säger man ju liksom när man får veta att någons nära har dött, inte när dom säger att dom ska på begravning. Alltså, sånahär saker kan göra mig galen ibland.

Well.. Gokväll sålänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback