Förkyld.

Jahopp, vaknade i morse och var förkyld igen. Tänkte  att det troligtvis kommer bli lite bättre under dagen, men icke! Har början till ont i halsen, snörvlar som en crazy-person och känner av hur bihålorna täpps igen massor. Som vanligt med andra ord, inte roligt!

Men ingen vila för dom sjuka så att säga för just nu halvligger jag i soffan och håller på med validering av HTML osv osv. Dock inte det enda som ska göras kan jag ju påpeka, men det ska vara färdigt på måndag i alla fall så det är bara att hålla humöret uppe och fortsätta. Funderar dock på att ta mitt pick och pack och hoppa in i sängen istället eftersom att jag fryser.

Ringde Pierre förut med, sa att jag tyckte ikväll skulle bli slappar-kväll. Det betyder pizza alt. kebab från random pizzeria som är öppet när han slutat jobbet och en av våra hyrfilmer som ska tillbaka imorron innan kl 18:00. Så idag blir det antingen 'Toothfairy' eller 'Remember me' (Med R.Patz ofc.)

On with the day..


Kommentarer
Postat av: Joppahäna

remember me är ju kanon !

2010-09-17 @ 07:00:18
URL: http://johannalinneasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback