Lite slappt.

Jaha ni, idag har det INTE blivit mycket till plugg ska ni veta, och det känns skönt! Det med tanke på att jag i nästan 2 veckor inte lämnat datorn någon längre stund. Men idag har jag tagit igen lite grann faktiskt.

Först blev det att sova ordentligt, en promenad med Pierre upp till Coop en snabbis följt av en promenix i strömsparken bland alla duckies! Inte helt fel.

Han skulle ju dock till jobbet så efter det fick jag klara mig själv. Satte mig och tänkte fixa dom där sista bilderna som nämndes i omdömet också, vilket jag gjorde med den ena, men sen tog det stopp. Hela huvet skrek utarbetad och jag valde att städa lite i köket istället. Värt..

Johanna har varit här idag med så vi satt i köket och var vuxna med en varsin tekopp och massa prat. Nu ska jag snart gör lite mat tills pierre kommer hem och njuta av CSI Miami.

Gokväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback