Money, money, money!

Goddag alla glada!

Dagen började med lite bildteori klockan 9:00 - 10:??. Mycket intressant, det mesta kände jag dock att jag kunde. Men annars var ju även det intressant menar jag.

Blev en tripp på stan med Pierre och lite frunch på Chicken Kebab och en snabbis runt stan. En ny ögonfransböjar-mojjeng och en Liquid Eyeliner inhandlades idag. Niifty!

Nu sitter jag och pysslar med aningen skoliga saker såsom Quizz och liknande. Har erhållit 20/22 än sålänge. Men det ska nog gå bra detta också tror jag ^^

I morgon kommer i alla fall installatören från bredbandsbolaget mellan 8 - 12, men så får vi väl se om han hittar ingången den här gången antar jag, så man törs ju inte att hoppas på för mycket trots allt. Efter det ska jag och Pierre upp till Golden Bangkok och äta buffeeee =) Hoppas vi hinner bara! :/ Borde göra de dock.

Oooh, fick mail från CSN idag föresten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback