Oinspirerad.

Dom här senaste dagarna så har jag varit totalt fylld av oinspiration, coolt va? Nae men seriöst, det blir inte mycket bloggande, inte mycket göra alls. Jag tvingade mig själv till att faktiskt måla färdigt köket igår. Det blev ju jätte bra alltså! Men i alla fall.


Det händer inte överdrivet mycket i mitt liv just nu egentligen. Det vore väl skolan då, och det är ju alltid trevligt menar jag! Jag letar efter ny musik, har tröttnat på min. Är nästan färdig med alla säsogner av Buffy dessutom. Därefter blir det Angel istället, spännande!

Kollar ju runt lite på kläder och sådär, har hittat några byxor som jag vill ha. Det blir att köpa ett eller två par sen den 25:e, JAY!

Har gjort massa övningar i photoshop nu på förmiddagen. Kan det mesta redan egentligen, men jag gör det ändå. Varför? Haah, jag vet inte.. Upprepning? Äsch. Det kommer säkert något mer givande än saker jag kan senare! ^^ Heeh..

Sen kan man ju alltid hitta små meddelanden på inköpslistan efter Johanna har varit här! :P



Kommentarer
Postat av: Johanna

hahaha min lilla note :D

2010-09-07 @ 16:20:41
URL: http://johannalinneasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback