Save your breath it's far from over.

God morgon!
Igå kväll blev jag färdig med alla utom en bild till min labb, underbart! Men sen efter det så sa ögonen ifrån och ville inte fokusera så mycket mer, men det är förståligt. Stackars ögon! Så idag så ska jag helt enkelt göra färdigt den sista, och sen kan jag lägga ut länken till det jag gör! ^^ För den som är intresserad menar jag! ;D

Men innan allt detta tar plats så blir det ett avsnitt med One tree hill!

Så, vad ska alla andra ha för sig idag då? Här i Norrköping så är det ytterligare ett sånt där "fint" väder som det varit vareviga jävla dag dom senaste månaderna. Kommer nästan inte ihåg någon dag där faktiskt varit utan bara lite regn. Hmm..

Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback