Schema kanske?

Okej, jag har nu i ett par dagar funderat över att jag egentligen borde bygga mig ett slags schema. Mest för att inte skolarbete ska glömmas bort men också för att man kanske ska få lite struktur över dagarna och inte bara.. Ja, göra sånt som jag inte brukar göra eller ja, ni vet! Det kallas helt ärligt bara ren lathet. 



Så, i detta schema så ska det ingå bl.a. skola, träning, och saker som behöver göras här hemma även. Ska ju försöka få lite färg på väggar och så vidare. Det vore ju skönt om man får gjort så fort som möjligt så inte skiten står halvgjort eller liknande.

Just nu sitter jag i vardagsrummet (i brist på skrivbord OCH matbord) framför One tree hill och har knåpat mig igenom ett par quizzar om photoshop. Eller det kanske jag skrev om förut? Hmm, ja i vilket fall som helst så gjorde jag en till förut. Den var lite svårare, trots det så klarade jag den på bara 2 försök, AWESOME!

Så.. on with the day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback