Soooorriiii.

Har varit lite off på sistone, men det blir så ibland.
Dock så är den största anledningen att jag ibland har för mycket att skriva om, men orkar inte med novell-bloggen så då orkar jag inte skriva alls.

Sen har det dessutom varit mycket skolarbete som tagit upp större delen av min tid verkligen.
Men för att summera just den delen så;

Labb 1.1 - Godkänt med överbetyg(?) 2p
Uppgift 2.1 - Godkänt
Uppgift 2.2 - Godkänt
Uppgift 2.3 - Väl godkänt

Observera att det det bara är möjligt för C, D eller Fx i betyg på dessa uppgifter.

Igår målade och tapetserade jag dessutom om sovrummet (bilder kommer senare) men just nu är jag tillbaka i utbildningens värld och kommer nog befinna mig där tills jag är färdig med Uppgift 3.1, 3.2 & 3.3 ..

Kom tillbaka snart!
Seeeyah


(Bild lånad av Jooohannaaaa)


Kommentarer
Postat av: Joppahäna

du är så dutti i skolan !! :D



Och du rockmormor, fan snygg äru !!

2010-09-28 @ 20:59:34
URL: http://johannalinneasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback