Tremble for my beloved.

3 år idag.
3 år tillsammans med min 'beloved' Pierre, inte utan motgångar direkt.
Men det är så det är. <3


Nu sitter vi och väntar på att mannen från bredbandsbolaget ska komma och installera lite internet. Oh jo, han ringde och allting förut och sa att han var påväg, AWESOME!

Och när det kommer jackan på föregående bild förövrigt så skulle jag beställa den igår, men det var fel på deras sida eller något så det gick inte. Men jag skrev till dom så förhoppningsvis är den påväg snart! ^^ Visst var den fiiiiiiin? Me love puffy stuff, and pink! Föredrar ju lila, men rosa funkar det också! :D Inte BARA svart för min del som alla tror ;) jag KAN faktiskt kompletera med även andra färger också! Men mest svart såklart! ^^ Det är ju en sådan simpel och bra färg, allt passar till svart! :)

Ska iväg sen och äta lite grann med Pierre. Bara så ni vet! ^^
Skriver lite mer senare..


Kommentarer
Postat av: Silkesapan

en jättesnygg jacka. Den blir du fin i.

2010-09-10 @ 12:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback