Woo, ny design.

Har precis suttit och gjort om min blogg lite grann. Inte lika sommrig och liiiiite mer höstig istället. Eller vad tycker ni? ;D

Förutom det så sitter jag alldeles ensam och väntar in en elkille som ska komma idag och "provisoriskt laga" sladden för att senare byta ut den? Äsch, jag vet inte.. Pierre är mer insatt i det där tyvärr eftersom det var honom killen ringde till. I vilket fall som helst så ska ju detta innebära att vi kan få internet sen nån gång i alla fall, JIPPI på de.

Idag har jag tänkt göra färdigt min uppgift i alla fall, bara så att alla vet.
Skriver nog mer sen.



Kommentarer
Postat av: Joppahäna

i like it ! :D

2010-09-13 @ 12:58:58
URL: http://johannalinneasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback