7535 dagar...

..gammal är jag. Eller om ni föredrar 20 år, eller 180853 timmar, eller till och med 10851232 (i skrivande stund - 13:52) minuter gammal. Det ni, man kan säga att ens liv bara tickar iväg som fan. Men nog om det.

För tillfället så håller jag på med min hemsida till typografin, det går väl relativt bra med de känner jag, men det är lång bit kvar. Har hoppats på att bli färdig med den under veckan så jag kan koncentrera mig på javan resten av tiden. Har ju varit rääääääätt så ledig nu den senaste veckan med jul och nyår och allt vad det heter. Men det är ju över nu liksom, så tillbaka till arbetet igen. Så, här är jag. Återigen framför datorn!

Men, alltså.. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback