Annars kan man ju få hus-fasad i huvet ! ?

Ja, idag blev det upp vid 9:40 sådär när klockan sa att det var dags för de !
Det blev 2 avsnitt med Chuck som start på dagen. Göra sig i ordning för att kl 13:00 möta JoHääna nedanför och sen traska upp mot lägenhetsvisningen ( för henne givetvis, inte mig ) .

Lägenheten visade sig vara totalt awesome som tur var. Så nu håller vi tummarna för att lilla JoHääna får den såklart !

MEN; på vägen dit då? Händer världens mest otippade grej.
Vi strosar fram där på vägen, trottoaren, kalla de vad du vill, men DÄR iaf. Hör hur någonting låter, kollar upp och ser hur det bara ÖSER ner fasad rätt ner. Både försöker kila åt sidan lite snyggt. Men dessvärre så blev Johanna träffad av massor i huvet :/ fick därefter massa ont i huvet och sträckte nacken. Det fanns inga skyltar om varningar för takras som det gjorde på andra hus eller sådär. Så det blir att få tag i hyresvärden och skriva ett argt brev/mail till denne! MHM!

Just nu sitter jag och bloggar, väntar på att mamma ska komma förbi med sin trasiga dator, och bygger hemsida. Mmm! Så, on with the day. Hörs sen!







Vem vet vad jag kollade på, vanten kanske? ;P


Kommentarer
Postat av: Johänii

ont tusan gör det :O hahah men fan min vanliga otur :D

2011-01-05 @ 17:16:39
URL: http://johannalinneasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback