I'm just in a bad place...

Oh ja..
Här sitter jag och mår jäkligt crap och har världens sämsta självförtroende tror jag. Äsch jag vet inte... Ibland så undrar jag bara. Varför gör jag detta? Varför försöker jag ens när jag inte kommer klara av att ens hitta ett yrke/jobb inom fältet jag har utbildning inom...? Varför försöker man alls, någonsin?

Oh ja, ni har kommit till ett avsnitt av "jag tycker synd om mig själv" 
Misslyckad som många, det vore jag de.. Jag vet inte, kanske bara ska kasta in handduken nu direkt innan man köper böcker för nästan 1000;- igen?

Det var ju trots allt någon för typ 1 år sen kanske nu(?) som konstaterade att jag inte ens klarade av Komvux. Så vad fick mig att tro att universitet skulle gå bättre nu?




.. It's just time to let the crazy out ..


EDIT: Mitt för nuvarande projekt, som inte är helt färdigt nej - http://portal.miun.se/~zasu1000/gd008g/examensuppgift/index.html


Kommentarer
Postat av: Margitha

klart du klarar detta. Om det är någon som gör det är det du....Jag tror på dig till 100%

2011-01-05 @ 15:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback