Och så ska man beställa böcker igen.

Såna dagar då man beställer böcker känns det verkligen inget bra. Dels den här gången eftersom jag i god tid kollat upp böckerna som skulle behövas till de nästa kurserna och det skulle inte gå på så jäkla mycket. Tur det tänkte jag som ändå har massor att betala just de följande månaderna. Menmen, det visade sig att det är andra kurser, och helt plötsligt gick det från en summa på 510;- till 987;- ... Lilla summan, eller hur?

Den som dessutom finns på biblioteket är redan utlånad och därefter reserverad, så det gick ju inte heller.. Tur man har vissa gånger. Och jag som behövde köpa nya byxor i Januari :/ mina lila gick sönder :(

Det är bara att betala och vara glad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback